ELADÁSÖSZTÖNZŐ ANIMÁCIÓK
Növelje a bevételeit és profitját velünk üzleti animációkkal!
Terméke vagy szolgáltatása van, amit szeretne promotálni és érthetőbbé tenni a vásárlók számára?
Talán a lenti statisztikáink meggyőzőek, hogy miért érdemes animációba invesztálnia:
- Eladást generál és így profitot növel
- Szórakoztató
- Sokkal gyorsabban elmagyarázza egy termék vagy szolgáltatás lényegét
- Sokféle stílusban el tud készülni
- Megkapó, vicces is lehet, érzelmeket tud kiváltani
Előnyök és impresszív adatok, statisztika
Tudta?
- 2022-re az online videók a teljes fogyasztói internetforgalom több mint 82%-át teszik majd ki, ami 15-ször nagyobb arány, mint 2017-ben (Cisco). Valójában 2018 januárjában az Egyesült Államokban az összes internetfelhasználó 85%-a nézett havonta online videotartalmat bármelyik eszközén (Statista, 2018).
- Az emberek 78%-a hetente, 55%-a pedig naponta néz online videókat. Sőt, a fogyasztók 54%-a még több videós tartalmat szeretne látni (Social Media Week).
- Tanulmányok szerint a fogyasztók 54%-a szeretne több videós tartalmat látni az általa támogatott márkától vagy vállalkozástól (HubSpot, 2018).
- A vásárlók 72%-a mondta, hogy inkább videón keresztül tájékozódna egy termékről vagy szolgáltatásról. Valójában az emberek 84%-a állította azt, hogy egy termék vagy szolgáltatás megvásárlására egy márka videójának megtekintésével győzték már meg (Optinmonster), és az emberek 79%-a mondta azt, hogy egy szoftver vagy alkalmazás megvásárlására vagy letöltésére egy videó megtekintése útján győzték meg (Wyzowl).
- A nézők egy üzenet 95%-át jegyzik meg, ha videón nézik, míg 10%-át, ha szövegben olvassák (Insivia).
További érdekességek
- A vállalkozások 86%-a használja a videót marketingeszközként – az elmúlt három év 63%-ához képest (Wyzowl).
- A videót használó értékesítők 49%-kal gyorsabban növelik bevételüket, mint a videót nem használók (WordStream)
- A vezetők 59%-a egyetért azzal, hogy ha ugyanarról a témáról szöveges és videós anyag is rendelkezésre áll, akkor nagyobb valószínűséggel választják a videót. Sőt, a mobilvideó-fogyasztók 92%-a megosztja a videókat másokkal. A közösségi videók 12-szer több megosztást kapnak, mint a szöveg és a képek együttvéve (Small Biz Trends, 2016 – frissítve 2021).
- A videó értékesítők 83%-a állítja, hogy a videó segített növelni a látogatók oldalukon töltött átlagos idejét (Wyzowl).
- Egy video elhelyezése a céloldalon akár 80%-kal is növelheti a konverziós arányt (WordStream).
Folyamat és típusok
FOLYAMAT
Mi a termék, szolgáltatás, üzenet, amit promotálni szeretne?
- Szeretnénk megismerni az üzenetét, céljait, márkáját.
Közösen átbeszéljük a lehetőségeket. - Koncepciót alkotunk.
- Az Ön üzenetét egy olyan történetté alakítjuk, amely képes lesz megérinteni a vásárlókat.
- A design és karakterek segítségével életre keltjük a történetet.
- Hangot adunk a történetnek.
A szerethetőség nagyon fontos az animációk esetében. Egyrészt a jó, kedves dolgokhoz vonzódunk, másfelől pozitív érzelmeket kell keltenünk. A szeretet mindig jó megoldás.
MI ÁBRÁZOLHATÓ ANIMÁCIÓVAL?
- Egy termék felhasználhatósága.
- Egy szolgáltatás értékei, potenciális eredményei.
- Egy riport, jelentés.
- Hírlevélbe gifek, mozgó termékanimációk.
- Közösségi médiába hirdetések, termékkel, szolgáltatással.
- Szövegek, emblémák.
- Adatok. Gráfok, diagrammok.
- Egy történet. egy élmény.
- Alapvetően bármi, ha világos az üzenet.
Hol érdemes felhasználni az animációkat?
- Honlapon
- Hírlevélben
- Landing page-eken, kampány oldalakon
- Közösségi médiában
31 éve az ügyfelekért, Önökért
Véleményünk szerint egy vállalat, egy cég akkor tud fejlődni, ha a saját folyamataiba és működésébe invesztál. A Copy General élen jár abban, hogy az aktuális trendekre azonnal reagál, a forgalmának egy részét belső fejlesztésébe forgatja vissza. Így jártunk el online üzletágunk esetében is. Idejekorán felismertük, hogy a digitalizáció nem alternatíva, hanem egyértelműen fő irányvonal. Ebbe tagozódnak bele
- az eladásösztönző animációk, gifek,
- és a szintén eladásösztönző vagy saját munkavállalókat oktatását célzó e-learning megoldások.
Online kínálatunk kiegészítik nyomdaipari üzletágunkat, sőt egyre fokozódó igény felénk a hibrid opció, pl. rendezvények esetében.
A Copy General egy amerikai cég. Online megoldások kizárólag hazánkban, Magyarországon érhetőek el, de cégünk kiváló design és nyomdaipari megoldásokkal áll szíves rendelkezésükre Prágában, Varsóban, Moszkvában és Washington DC -ben is.
Kérdés, érdeklődés esetén örömmel állunk szíves rendelkezésére.
MIÉRT VELÜNK?
- Saját, dedikált projektmenedzsert biztosítunk az Ön számára.
- Mindenben a segítségére leszünk. Örömmel kínálunk teljes koncepciót, nem csak fejlesztést. Sok ötletünk lesz.
- Az előzékeny, proaktív kommunikációban hiszünk.
- 31 éve stabilan a piacon vagyunk, és ennek többek között az az oka, mert figyelünk a trendekre. Van elképzelésünk a hatékonyságról.
- Kiváló technológiai lehetőségek, amelyek Önt szolgálják.
- Eladásösztönző megoldásokban gondolkodunk.
- Minden egy kézben – velünk.
300
nagyvállalati ügyfél
3000
KKV ügyfél
31
éve stabilan a piacon
100
% innováció
A téma kapcsán természetes, hogy számos kérdés felmerül Önben. Emiatt személyes találkozót szeretnénk javasolni, mert hatékonyan végig tudunk menni az összes észrevételen. Örömmel állunk szíves rendelkezésére személyes vagy online egyeztetés kapcsán:
A Copy General szövegei szerzői jogi védelem alá esnek, a felhasználásuk engedélyköteles. Copyright Copy General Zrt. Minden jog fenntartva.
Animáció, animációs filmek, online animációs filmek